Hoe werkt kleding inbreng
De komende weken kan je kleding inbrengen op dinsdag, donderdag en zaterdag van 10:00 - 16:00. Hiervoor hoef je geen afspraak te maken.
Als je nog niet ingeschreven bent, vragen wij je het inschrijfformulier in te vullen. Eenmaal ingeschreven, kun je tijdens openingstijden een tasje met max 10 stuks dameskleding en 15 stuks kinderkleding inbrengen, voorzien van naam en evt. klantnummer. Als je kleding komt inbrengen, ga je automatisch akkoord met onze inbrengvoorwaarden.
De tas komt dan in ons magazijn en wordt op volgorde van inbreng uitgezocht. Als jouw kleding is uitgezocht en geprijsd, ontvang je een inbrengbevestiging. Daarin staat een overzicht van alle kleding die we van jou hebben ingenomen. De ingenomen kleding blijft 8-10 weken hangen in de winkel.
Voor kleding die wij niet innemen of kleding die niet verkocht wordt,kun je aangeven of je deze terug wilt of bij ons wilt laten. Wij geven de kleding dan door aan een goed doel.
Wil je je kleding wel terug ? Dan ontvang je hierover een mailtje. Daarin vragen we of je jouw ‘retourtasje’ wilt komen ophalen. Het is belangrijk dat je het retourtasje binnen twee weken komt ophalen,
omdat ons magazijn niet al te groot is.
Uitbetalen van kleding die verkocht is kan op ieder moment. Dit kan zowel contant als via de bank. Je kunt het bedrag ook verrekenen met een nieuwe aankoop.